Sunday 24 March 2013

Lace top


Zart und feminin.
Durchsichtig und umhüllend.
Spitzenstoff gefällt mir momentan sehr gut und passt gut zu meiner Stimmung. Ich liebe mich passend zu meinen Gefühlen zu kleiden, mich mit Farben die meine Gedanken unterstreichen zu umhüllen. 
Als visueller Mensch suche Ich immer ein Gleichgewicht, innere und äussere Balance.

Tender and feminine.
Transparent and enveloping.
Lacefabric is my obsession in the moment, it fits perfectly to my mood. I love to dress myself according to my feelings, cloth with colors that underline my thinkings.
As a visual beeing I am constantly searching for a equilibrium, inside and outer balance.








Meine eigenen Kleider zu nähen hilft mir in diesem Selbstausdruck, mich nach meinen Wünschen zu kleiden, mir die passenden Farben und Materialien in den Kleiderschrank zu zaubern.

To sew my own clothes is helping myself with this self expression, to dress myself how I want, with matching colors and materials.





Share/Bookmark

1 comment:

  1. Tolles Oberteil und es passt super zu dir!

    Liebste Grüße,
    Hanna

    ReplyDelete

Thank you all, I'm so happy about your comments and that you let me feel the love.
Feel free to communicate with me in english, german, italian and soon french!
Thank to all of you kind and lovely souls out there.

Eos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...